Τρίτη 25 Απριλίου 2017

ΣΕΚΛΙΖΙΩΤΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ " Ερωτική μπαλάντα τ' Απρίλη… "

Γερανιώτης Δημήτριος-Κοπέλα σε Αγρό, 1905


Ακρόκλωνο του κήπου μου θυγατέρα,
οι κρυφοί σου στέρφοι πόθοι μελωδία
ανάσασμα μπρος στη λύπη του πατέρα,
τρεμούλιασμα των αστεριών ευωδία
αχνόθωρη της σελήνης μονωδία,
τέρψη της πρώτης ηδονής στ' ακροχείλη
της Πούλιας λυγμόλαλή μου νυκτωδία,
μπαλάντα ερωτική μες στον Απρίλη.
~
Να ΄ρθεις λυγμέ της προσμονής μιαν εσπέρα,
να γίνεις των στεναγμών μου συγχορδία
στον πόνο μου γίνε άσπρη περιστέρα,
απάνθισμα των ουρανών ραψωδία
αντάρτης μήνας στις σκιές μου ψαλμωδία,
άχραντη σκέψη φλογάστερο καντήλι
κοράσι ζηλευτό, χάδι του Φειδία,
μπαλάντα ερωτική μες στον Απρίλη.
~
Έλα στη σιγαλιά καθάριε αγέρα,
κύμα στο ακρόγιαλο σαν υμνωδία
γητεύτρα κόρη τρικάταρτη γαλέρα,
στης μοναξιάς μου τα έρημα πεδία
υφάδι από αμόλυντο μανδύα,
νότες παιδικές που κλώθουν μες στα χείλη
γίνε μέσα μου αχός απ' τα ωδεία,
μπαλάντα ερωτική μες στον Απρίλη.
~
Απόψε της θλίψης μου την τραγωδία,
τραγούδι κάνε τη, δροσερό κοχύλι
κι όχι του φλοίσβου σιωπηλή ελεγεία,
μπαλάντα ερωτική μες στον Απρίλη.

Θανάσης Καραθύμιος Σεκλιζιώτης
12σύλλαβη Γαλλική μπαλάντα 14ος-15ος αιώνας μχ
απ' το βιβλίο  "60 κλάματα κι 80 σάτιρες"







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου