Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

ΒΑΣΩ ΚΟΣΜΙΔΟΥ - ΙΟΡΔΑΝΟΥ - Ποιήματα από τη Συλλογή "Άτιτλα Μικρά"


1.
Αναδύομαι,
φωτεινός
Ήλιος,
από 

τη μήτρα
μιας
Άνοιξης.


2.
Ψηλαφίζω
λόγια
στους κόκκους
της άμμου...
Από
κάστρα
που γκρεμίστηκαν ...




3.
Έβγαλα
την
μοναξιά μου
σε σεργιάνι..
Και
από τότε
αγνοείται!

4.

Απέραντη θάλασσα, ο έρωτας,
στο στήθος μου!
Μικροσκοπικός, ο ουρανός σου.
Δεν χώρεσα.

Art: Daniel Ridgway Knight

Να
σπέρνετε
το σπόρο
της Άνοιξης,
σε
ακόρεστους
κήπους.

6.
Γλυκιά εισβολή η άνοιξη, 
του έρωτα, 
πόσο αντέχουν τα τείχη σας;

7.
Έσπασα,
το κέλυφος του χειμώνα.
Γεύτηκα την Άνοιξη.





8. 
Πόσα
παρακλάδια
έχει
η ψυχη μου...
και εσύ
μου λες
πως
μ' έμαθες...

9.
Με παρασύρει,
ο ποταμός των ματιών σου,
εκβάλλει στη καρδιά μου.


10 
Στρίγγλα
της νιότης
η καρδιά.
Στα γηρατειά
της μοναξιάς
μαυρίλα.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου