Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

ΛΑΜΠΡΟΣ ΘΑΝΟΣ - ΞΥΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ


Είμαι 56 χρονών με δυο παιδιά μεγάλα. Ο γιος μου είναι αξιωματικός στο πολεμικό ναυτικό

Η κόρη μου ασχολείται μαζί μας με την επιχείρησή μας

Έχω σπουδάσει ηλεκτρολόγος σε  ανωτέρα σχολή αλλά ασχολούμαι με τον τουρισμό

Άλλη ασχολία έχω το θέατρο, όπου παίζω πρωταγωνιστικούς ρόλους
Με το ξύλο και τις δημιουργίες ασχολούμαι δυο χρόνια τώρα και λατρεύω αυτό που κάνω ....το κάνω πιο πολύ για μένα...σε κάθε κομμάτι ξύλο βγάζω την ψυχή μου
Μπορείς να με βρεις
Όπως και στο instragram με το ονομα Lampros_Thanos
και στο youtoube με το όνομα ΛΑΜΠΡΟΣ ΘΑΝΟΣ έχω το κανάλι μου εκεί με πολλά βιντεάκια.
Λάμπρος Θάνος 






































































Περισσότερα έργα του Λάμπρου Θάνου στο 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου