Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

ΘΑΡΡΕΝΟΣ ΣΚΑΜΠΙΛΗΣ - ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟ





Ονομάζομαι Σκαμπίλης Θαρρενός . Γεννήθηκα και μένω στην όμορφη Ρόδο μας. Μου άρεσε πάντα να ζωγραφίζω , είναι το αγαπημένο μου χόμπυ , πάντα ερασιτεχνικά. Τώρα πώς προέκυψε να συνδυάσω τη ζωγραφική με την άμμο. Αρχισα να κολλάω πετρούλες πάνω σε ξύλο δημιουργώντας διάφορα σχέδια . Με τον καιρό άρχισα να πειραματίζομαι και με την άμμο από την παραλία . Ο,τι έφτιαχνα το έδινα δώρο στους φίλους μου. Ολα αυτά άρχισαν πριν δέκα χρόνια. Επειτα από την προοπτική και τις θετικές γνώμες των φίλων μου,  άρχισα να κοιτάω με περισσότερο ενδιαφέρον αυτή την τεχνική , με την σκέψη να την δείξω στο ευρύ κοινό. Πειραματίστηκα αρκετά , έπρεπε να βρω τις κατάλληλες χρωστικές ουσίες, ποιες ανθεκτικές κόλλες ( να χρησιμοποιήσω ) , το σωστό βερνίκι ...Οταν πλέον ήμουν έτοιμος , παρέδωσα ένα έργο μου στους  ειδικούς στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο , όπου εκεί εγκρίθηκε η δουλειά μου , και πέρασε θετικά από τεστ αντοχής . Θέλω να κάνω σαφές ότι δεν ζωγραφίζω πάνω στην άμμο αλλά με την άμμο ( υπάρχουν και κάποιες περιπτώσεις που βάφω επάνω στην άμμο ). Αρχισα λοιπόν να δουλεύω εντατικά με την τεχνική μου τελειώνοντας αρκετά κομμάτια . Ωσπου τον περασμένο Ιούλιο , μετά από έγκριση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, πραγματοποίησα την πρώτη μου ατομική έκθεση στο Γαλλικό κατάλυμα της παλαιάς πόλης της Ρόδου . Πήγα αρκετά καλά , και οι κριτικές από τους συμπολίτες μου και από τους τουρίστες ήταν πολύ θετικές. Επειτα πήρα μέρος σε δύο ομαδικές εκθέσεις ντόπιων καλλιτεχνών εδώ στη Ρόδο . Και τώρα σκέφτομαι την επόμενη κίνησή μου , έχω αρκετή υπομονή ώστε να δείξω ακόμα κάτι καλύτερο .
 Θαρρενός Σκαμπίλης


































































































































3 σχόλια:

  1. Πραγματικά εξαιρετική δουλειά και τεχνική και εξαιρετικός καλλιτέχνης!!! Κάθε ευχή για πολλές επιτυχίες στο μέλλον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θαυμασια δουλεια φιλε μου!Εχω δει απο κοντα την δουλεια σου και ειναι υπεροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή