Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

ΒΑΣΩ ΚΟΣΜΙΔΟΥ - ΙΟΡΔΑΝΟΥ "Φλόγα Αιώνια"

Antonio Canova,Psyche and Cupid 

Κρατώ μέσα στις χούφτες μου
τις φλόγες όλων των ονείρων μου.
Φωτιά!
Καίγομαι...
Μα φοβάμαι να τις ανοίξω,
Φοβάμαι μη γίνουν...καπνός...

Και, ξάφνου βλέπω Εσένα!
Όνειρο!
...απρόσμενο που ήρθες!
Θέλω να σε αγκαλιάσω
πριν χαθείς...Πώς;...
Με τις χούφτες μου κλειστές;...
Να τις ανοίξω;...
Φλόγες τ' όνειρά μου εδώ μέσα,
φωτιά που θεριεύει με πείσμα!
Ύψωσαν οι φλόγες τους!...
Προσάναμμα...
θυσία στο βωμό Σου;...
Τώρα;...
Πως;
Μα, θέλω να σ' αγγίξω...
Φωτιά που μου άναψες...
πιο μεγάλη στη καρδιά!
Φοβάμαι...
Νομίζω, πως απομακρύνεσαι
μέσα σε καπνούς...
Ω, Φωτιά και Εσύ!
Μη σβήσεις.
Μη χάνεσαι.
Μαύρος καπνός μη γίνεις...
Τρέχω, όχι, δε θα σε χάσω,,
Τρέχω, σκοντάφτω...
Ποιοί εμπόδια μου βάζουν;
Σκέψεις, φόβοι
φύγετε από εμπρός μου...
Πέφτω!
Ανοίγουν οι χούφτες...
Φλόγες κυλούν από μέσα τους,
αυτές, με σηκώνουν.
Φωτιά με παρασύρει...
Όνειρά μου, γίνατε Ένα!
Δώστε μου φτερά...
Τρέχω!
Πετώ!
Σε προλαβαίνω
την ώρα που ίσως
γινόσουν στάχτη...
...........
Η φωτιά λεύτερη από τις χούφτες...
σε ζώνουν,
φιλί Ζωής σου δίνουν!
Ανασαίνεις!
Ανασαίνω!
Ανασταίνεσαι!
Ανασταίνομαι!
Μια αγκαλιά Φωτιάς τώρα...
Γινόμαστε ΕΝΑ!
Μέσα στις χούφτες μου
Όνειρο Μοναδικό...
Εσένα μεγαλώνω τώρα!
Η φωτιά Σου μέσα Μου
θεριεύει!
Μείνε εκεί Φλόγα Αιώνια!
.
.
"Φλόγα Αιώνια"από τη συλλογή  "Δραπετεύουσες Σκέψεις."





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου