Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΡΑΜΑΝΔΑΝΗ " Torch Ginger (Etlingera elatior) "


Torch Ginger (Etlingera elatior) Όμορφο το χαμόγελο σου, στραγγίζει τη λύπη σπάνιο ρίζωμα στις θλιμμένες Ανατολίτικες κορφές καθώς η αστραποβόλα ερωτική σου ματιά κατακτά τη γκρίζα μου τύχη που φτερουγίζει άτακτα, φιλτράρω το νου με των αρχαίων θεών μορφές και στης καρδιάς μου τα μύχια, ανατριχιάζει η συστολή. Το λιόγερμα η ψυχή μου έστησε ευδαίμονα χορό, μύρισα το άγιο άρωμά σου ως τα σπλάχνα, μα στης κραυγής σου τον παρατεταμένο οργασμό, καβαλάρισσα στ΄ ονείρου σου σενάρια, τα λάγνα. Κοίτα την αχλή της θάλασσας άρχοντά μου και των καναρινιών τα ένοχα τα μυστικά, άκου τον αμανέ των ερωτευμένων λεβεντιά μου κι έλα να με στεφανώσεις με του πάθους τα φιλιά. Αφουγκράσου τις ευγενικές νότες της καρδιάς τις ώρες που λυγίζουν τα λιπόθυμα κορμιά, χνώτισε γύρω και διώξε τα ζηλαγκάθια, αφού ριγάς κι αγκάλιασέ με στης φλόγας την ερωτοφωλιά. Πότιζέ με, με νάμα της αέναης κι άδολης αγάπης διώξε τους φόβους της ασέληνης νυχτιάς, δε βλέπεις πως με μίσχο ανθίζω όταν λάμπεις καταμεσής Ανατολής και μαγικής της σαϊτιάς. Ψυχή μου, ανεπανάληπτε, όμορφε ανθέ μου, κόκκινο βελούδο της δαντελένιας μου ζωής, αλησμόνευτε, κυπαρισσένιε νάρκισσέ μου, Torch Ginger, νικητήριε πυρσέ της ψυχής!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΡΑΜΑΝΔΑΝΗ 
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΤΟ ΙΓΝΑ ΑΘΗΝΩΝ







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου