Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

ΙΩΑΝΝΑ ΛΑΖΟΥ " Ατιτλο "

Photographer: Juliette Jourdai

αν με έβλεπες τώρα
καθισμένη σε ένα καφέ της Αθήνας
παραγγέλνω καφέ
μέτριο σαν αφαίμαξη με κόκκους καφέ
κοιτώ γύρω μου χαμένη
ανοίγω μια ομπρέλα μην στάξει το ταβάνι

οι περαστικοί γελούν με μένα
και εγώ απλά συνεχίζω
να κρατώ την ομπρέλα
μια πρόθεση, μου αποσπά την προσοχή
είναι μουσική
η μουσική του ανέμου
αρραγής,αρμενίζει τις νότες της
μου σπάει την ομπρέλα
αν με έβλεπες τώρα
είμαι βρεγμένη και τρομαγμένη
και τα τσιγάρα μού κόβουν την ανάσα
και ο καφές χύθηκε καυτός στα πόδια μου
η μουσική του ανέμου, αρραγής
σαν τις νεραϊδες στους μύθους της γιαγιάς
που πετροβολούν τις περαστικές προθέσεις
αν με έβλεπες τώρα
........................................................................................
τα πάντα για μένα είναι βλέμμα .......






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου